+48 22 219 88 87 quanticmedia@quanticmedia.pl

Kampanie RTB

Otwórz się na nowe możliwości.

Kampanie RTB

 

Kampanie RTB są doskonałym narzędziem dzięki któremu zoptymalizujemy koszty Twoich kampanii displayowych, zbudujemy świadomość marki, oraz zwiększymy sprzedaż.

CHCESZ BYĆ TAM, GDZIE ZNAJDUJĄ SIĘ TWOI KLIENCI?

Główne zalety kampanii RTB:

ROI

Kampanie RTB pozwalają zredukować koszty kampanii displayowych, oraz zwiększyć współczynnik konwersji, co przekłada się na wyższą stopę zwrotu z inwetycji w marketing.

Dotarcie

Kampanie RTB umożliwiają dotarcie z różnymi komunikatami do różnych grup odbiorców w oparciu o ich zachowania na stronie. Pozwalają również zwiększyć zasięg dzięki targetowaniu w modelu look-alike.

Wyniki

Analizując wskaźniki takie jak CTR, koszty, oraz efektywność poszczególnych aktywności, dzięki RTB osiągniemy oczekiwane rezultaty jak najniższym kosztem.

Wiedza

 

Skuteczne prowadzenie kampanii RTB wymaga doświadczenia i wiedzy.

Istnieją co prawda platformy RTB cechujące się możliwością łatwego przygotowania kampanii, jednak większość tych najbardziej skutecznych i wartych uwagi oferuje znaczną ilość parametrów do skonfigurowania. Brak prawidłowej konfiguracji i późniejszej optymalizacji kampanii RTB pociąga za sobą ryzyko zmarnowanych środków.

Oto największa zaleta wynikająca ze zlecenia kampanii RTB naszym specjalistom: Nasz zespół przeprowadził wiele tego typu kampanii dostarczając naszym Klientom efektów sprzedażowych, brandingowych, oraz dostarczając setki leadów.

Osoby opierając się o dane z najbardziej zaawansowanych platform RTB, oraz Google Analytics są w stanie dostarczyć wysoko-konwertujących użytkowników prosto na Twoją stronę. Będą one moniotorować i analizować CTR, CPM (dostępne również modele CPC, CPS i CPL), oraz dziesiątki innych czynników po to, by zrealizować wspólnie ustalone dla kampanii cele.

Mamy zarówno wiedzę, jak i doświadczenie!

 

Koszt dobrej jakości kampanii RTB

 

Koszty kampanii RTB uzależnione są od wielu czynników, włączając w nie rodzaj prowadzonej działalności, pozycję promowanych produktów, bądź usług na rynku, czy liczbę, oraz siłę konkurencji w branży.

Z reguły pierwsza kampania dla każdego z Klientów, rozliczana jest w modelu CPM, po czym po zdobyciu wystarczającej ilości informacji (po ok. 2 m-cach), proponujemy przejście na bezpieczniejszy model CPL/CPS.
Budżet pierwszej kampanii oscyluje z reguły w granicach 2 000 PLN miesięcznie i jest zwiększany po okresie testowym, co pozwala zaplanować dokładną liczbę wyświetleń, kliknięć, zamówień, bądź wolumenu sprzedażowego realizowanego przez kampanie RTB.
Jednocześnie mając świadomość, że każdy Klient ma inne potrzeby, stąd też rekomendujemy kontakt z nami w celu przygotowania idealnie dopasowanej dla Ciebie oferty.

Zapytaj o spersonalizowaną ofertę dla Ciebie.

Zrób to teraz!

Jak pracujemy?

Poniżej lista działań na których realizację możesz liczyć decydując się na współpracę z nami:

=

1. Ustalenie KPI

  • Cele – Powiedz nam jakie cele chciałbyś zrealizować.
  • Strategia – Zaproponujemy strategię, która pozwoli je osiągnąć w oparciu o Twój budżet.
  • Wskaźniki – Zaproponujemy wskaźniki na podstawie których oceniać będziemy skuteczność naszych działań.
=

2. Przygotowanie strategii

  • Reklamy – Zarekomendujemy najlepsze formaty, oraz rozmiary reklam, dzięki którym będziemy realizować ustalone cele.
  • Miejsca emisji – Znajdziemy najlepsze miejsca, w których wyświetlana będzie Twoja reklama.
=

3. Kampania

  • Aktywności – Przygotujemy strukturę kampanii planując w niej aktywności dopasowane do poszczególnych celów, lub kategorii Twoich produktów, lub usług.
  • Kierowanie – Będziemy kierować kampanię tak, by dotrzeć do najbardziej wartościowych użytkowników, oraz osiągnąć tak dużo konwersji jak to możliwe.
  • Śledzenie – Będziemy śledzić każde wyświetlenie, kliknięcie, leady i sprzedaż generowaną przez naszą kampanię.
=

4. Optymalizacja

  • Aktywności – Będziemy kontynuować szukanie nowych możliwości w oparciu o dostępne dane. Będziemy również optymalizować kampanię pod katem najwyższego zwrotu z inwestycji.
  • Kierowanie – Będziemy optymalizować kierowanie kampanii w oparciu o dane zebrane w poszczególnych aktywnościach.
=

5. Raportowanie

  • Otrzymasz 1 do 4 raportów w ciągu miesiąca.
  • Każdy raport pokaże, która aktywność przyniosła jaki rezultat, oraz która była najbardziej skutczna.
  • Otrzymasz podsumowanie, oraz plan działań na kolejny okres.